Čolnikov trg 5
2234 Benedikt
Občina Benedikt, Čolnikov trg 5, 224 Benedikt na podlagi Odloka o sofinanciranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav in hišnih črpališč komunalnih odpadnih vod na območju Občine Benedikt (Uradno glasilo e-občina št. 14/21) objavlja
I. NEPOSREDNI PRORAČUNSKI UPORABNIK
Občina Benedikt, Čolnikov trg 5, 2234 Benedikt.
II. PREDMET JAVNEGA RAZPISA
Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih sredstev v obliki subvencij za izgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav (v nadaljevanju: MKČN) velikosti do 50 PE in hišnih črpališč komunalnih odpadnih vod v občini Benedikt za proračunsko obdobje 2021. Za leto 2021 so zagotovljena proračunska sredstva v skupni višini 15.000,00 EUR.
Med MKČN spadajo biološke in rastlinske čistilne naprave.
III. PRAVNA PODLAGA ZA IZVEDBO JAVNEGA RAZPISA:
Odlok o sofinanciranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav in hišnih črpališč komunalnih odpadnih vod na območju Občine Benedikt (Uradno glasilo e-občina št. 14/21, v nadaljnjem besedilu: Odlok) ter Sklep razpisne komisije v postopku izvedbe javnega razpisa dodelitve proračunskih sredstev za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav in črpališč komunalnih odpadnih vod V Občini Benedikt za leto 2021 z dne 7. 7. 2021.
IV. POGOJI ZA UPRAVIČENCE DO DODELITEV PRORAČUNSKIH SREDSTEV, KI SO VEZANI NA PREDLAGATELJA:
Upravičenci do dodelitve proračunskih sredstev v skladu s sklepom razpisne komisije:
V. POGOJI SOFINANCIRANJA NAKUPA IN VGRADNJE MALIH KOMUNALNIH ČISTILNIH NAPRAV IN HIŠNIH ČRPALIŠČ KOMUNALNIH ODPADNIH VOD:
Sredstva so zagotovljena v proračunu Občine Benedikt za leto 2021, pod proračunsko postavko 15022 – Sofinanciranje malih čistilnih naprav, in sicer v višini 15.000,00 EUR.
VII. VSEBINA VLOGE
Vloga za sofinanciranje MČN in hišnih črpališč je sestavljena iz naslednje zahtevane dokumentacije:
Vloga je popolna, če vlagatelj do predpisanega roka za oddajo vlog v javnem razpisu predloži pravilno izpolnjeno zahtevano dokumentacijo. Vsebina vloge mora biti urejena po prej navedenem zaporedju.
Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani dobijo na spletni strani Občine Benedikt (www.benedikt.si) in na Občini Benedikt, v času uradnih ur. Informacije lahko pridobite na Občini Benedikt; tel.: 02/703 60 36 ali e-pošta: sasa.kotnjek@benedikt.si.
VII. ROK IN NAČIN PRIJAVE
Vloge s priloženo zahtevano dokumentacijo po tem razpisu se lahko vlagajo po objavi javnega razpisa na spletni strani Občine Benedikt do porabe sredstev, v vsakem primeru pa najkasneje do 31. 10. 2021, na naslov: Občina Benedikt, Čolnikov trg 5, 2234 Benedikt. Šteje se, da je prijava prispela pravočasno, če je bila zadnji dan roka za oddajo vlog oddana na pošti s priporočeno pošiljko (velja datum poštnega žiga) ali do 14.30 ure oddana v sprejemni pisarni Občine Benedikt.
Prijavni obrazec z zahtevano dokumentacijo mora biti oddan v zaprti kuverti s pripisom »NE ODPIRAJ – RAZPIS SOFINANCIRANJE MKČN« in NAZIVOM PRIJAVITELJA.
Vloga za dodelitev sredstev mora biti dostavljena do roka, ki je določen v objavi javnega razpisa. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene.
IX. POSTOPEK OBRAVNAVE VLOG
Vloge bo odpirala in ocenjevala ter pripravila predlog prejemnikov sredstev razpisna komisija (v nadaljevanju: Komisija), ki jo je imenoval župan.
Odpiranje prispelih vlog se bo do porabe sredstev oz. skrajnega roka za oddajo vloge, izvajalo obdobno, ko bo prispelo primerno število prijav. Odpiranje prejetih vlog bo razpisna komisija opravila po zaporedju prispetja do porabe sredstev oz. skrajnega roka za oddajo vlog. V primeru, da je prispelo več vlog, kot je razpoložljivih sredstev, se prednostno obravnavajo vloge, ki so prispele prej. Če so vloge prispele isti dan po pošti imajo prednost tiste vloge, pri katerih je starejši datum vgradnje MČN v razpisnem obdobju. Odpiranje vlog ne bo javno.
Vlagatelje nepopolnih vlog bo občinska uprava na predlog komisije v roku 5 dni od odpiranja vlog pozvala, da jih dopolnijo v roku 8 dni od prejema obvestila. Nepopolna vloga, ki jo predlagatelj v navedenem roku ne bo dopolnil, se zavrže.
Vse pravočasno prispele in popolne vloge bo razpisna komisija ocenjevala na podlagi pogojev, ki so sestavni del tega javnega razpisa. Prejete vloge se bodo odpirale po časovnem zaporedju prispetja vloge do porabe sredstev oz. skrajnega roka za oddajo vloge.
Na podlagi predloga razpisne komisije o dodelitvi oz. ne dodelitvi sredstev odloči direktor občinske uprave Občine Benedikt z odločbo. Istočasno bodo prejemniki pozvani tudi k podpisu pogodb. Če prejemnik v roku 8 dni od prejema odločbe ne vrne podpisane pogodbe se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
Nakazilo sredstev se izvrši na transakcijski račun upravičenca v letu 2021.
Vlagatelj vloge, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko vloži pritožbo v roku 15 dni od prejema sklepa. Pritožnik mora natančno opredeliti razloge zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. Prepozno vložene pritožbe se zavržejo. Pritožba se pošlje priporočeno po pošti na Občino Benedikt. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z ostalimi izbranimi predlagatelji vlog. O pritožbi odloči župan, njegova odločitev je dokončna.
X. ZAHTEVKI ZA IZPLAČILO:
Naložba mora biti zaključena pred vložitvijo zahtevka za izplačilo sredstev. Upravičenci na podlagi dokončne odločbe o dodelitvi sredstev, podpisane pogodbe o sofinanciranju ter izvedene investicije, na občino pošljejo »OBRAZEC ZAHTEVEK ZA IZPLAČILO« z vsemi zahtevanimi prilogami.
Šteje se, da je gradnja zaključena, ko je MKČN montirana in plačana ter izdelano poročilo o prvih meritvah za MKČN, ki ga je izdelal pooblaščen izvajalec obratovalnega monitoringa in podana izjava izvajalca gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja o delovanju MKČN – delovanje MKČN na lokaciji postavitve bo preveril predstavnik izvajalca gospodarske javne službe skupaj s predstavnikom občinske uprave.
Na podlagi popolnega zahtevka se izplačajo sredstva na vlagateljev transakcijski račun. Skrajni rok za oddajo zahtevka za izplačilo je 30. 11. 2021.
XII. NADZOR IN SANKCIJE
Kontrolo nad izvajanjem namenske porabe sredstev izvaja organ občinske uprave, pristojen za gospodarske javne službe, v sodelovanje z organom za izvrševanje proračuna. V primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena ali pa so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov oziroma je prejemnik prekršil druga določila pogodbe, je občina upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev v enkratnem znesku. Prejemnik bo moral vrniti sredstva s pripadajočimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje.
XII. INFORMACIJE
Razpisna dokumentacija je od dneva objave javnega razpisa na razpolago na spletni strani Občine Benedikt (www.benedikt.si) pod rubriko Javni razpisi ali jo v tem roku zainteresirani lahko dvignejo v času uradnih ur na Občini Benedikt, Čolnikov trg 5, 2234 Benedikt.
Dodatne informacije posreduje Saša Kotnjek, tel. 02/703 60 36, e-mail: sasa.kotnjek@benedikt.si, v času uradnih ur.
XIII. SESTAVA RAZPISNE DOKUMENTACIJE:
Razpisno dokumentacijo sestavljajo:
Številka:430-007/2021-3 Datum:13. julij 2021 |
Občina Benedikt Mag. Milan Repič župan |